23 lipca 2012

Ciastko z mikrofalówki

Zdarza się Wam czasem popełnić jakieś kulinarne przestępstwo? Coś, co jest piekielnie niezdrowe i gdy, już to popełnicie macie wyrzuty sumienia...? Mi się właśnie to przydarzyło! Nie dość, że jest bardzo kaloryczne, to jeszcze przygotowane w niezdrowej mikrofali. Obłędnie pyszne i szybkie w przygotowaniu, no ale nie polecam!!! A tym czymś jest czekoladowe ciastko z mikrofalówki, o którym tak naopowiadała mi koleżanka, że uległam i je popełniłam!


Składniki:
łyżka gorzkiego kakao
czubata łyżka cukru (użyłam trzcinowego)
szczypta proszku do pieczenia
2 czubate łyżki mąki
1 jajko
2 łyżki oleju
2 łyżki mleka
7 orzechów nerkowca
7 orzechów laskowych


Do dużego kubka należy wsypać kakao, proszek do pieczenia, cukier i mąkę i wszystko wymieszać. Wbić jajko, wlać olej i mleko i ponownie całość dokładnie wymieszać. Wrzucić orzechy. Kubek z taką masą włożyć do mikrofalówki na 4 minuty. Niestety nie wiem, jak ten czas ma się do mocy mikrofali, bo nie udało mi się dojrzeć, jaką moc ma moja obudowana kuchenka. Ciastko delikatnie należy wyjąc z kubeczka i cieszyć się smakiem, do pojawienia się pierwszych gryzących wyrzutów sumienia :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...