7 lipca 2012

Zupa z fasolki i kalafiora

Zupy jarzynowe mają w sobie coś takiego, że najlepiej smakują ze świeżymi warzywami. Ta zupka, na pół zupka krem idealna jest na sezon fasolkowo-kalafiorowy, który właśnie nastał. Lekka, szybka i pożywna :)


Składniki:
2 młode marchewki
garść zielonej i garść żółtej fasolki szparagowej
pół młodego kalafiora
kilka młodych ziemniaczków
koperek
sól, pieprz
2 litry bulionu

Do ugotowania zupy użyłam rosołek, który został mi z dnia poprzedniego, ale wystarczy, jeśli ugotujecie zupkę na wywarze warzywnym. A więc wrzuciłam do rosołu pokrojoną w plasterki marchewkę, podzielony na większe różyczki kalafior i fasolkę. Gotowałam ok. 15-20 minut. Po tym czasie dodałam drobno pokrojone ziemniaki i gotowałam chwile do ich miękkości, ok. 10 minut. Zupkę doprawiłam. Zdjęłam z kuchenki, część warzyw wyjęłam w całości do miski i zmiksowałam, następnie gęstą masę przelałam z powrotem do zupy. Wymieszałam i podałam posypaną koperkiem. Można zabielić zupę śmietaną.
Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...