26 marca 2012

Wołowina w słodko-kwaśnych orientach

Chrupiąca wołowina z marchwią, imbirem i fasolką w sosie słodko-kwaśnym, podana z sypkim ryżem.
Pyszne danie!


Składniki:
30 dag wołowiny
dwie marchewki
mały imbir
20 dag fasolki szparagowej
łyżka oliwy
łyżka sosu sojowego
250 g sosu słodko-kwaśnego vitasia

Wołowinę pokroiłam na małe podłużne kawałki, skropiłam oliwą oraz sosem sojowym i odstawiłam na godzinę. Marchewkę oraz imbir pokroiłam w słupki, fasolkę (użyłam mrożonej) ugotowałam. Na oliwie usmażyłam wołowinę, odłożyłam. Na patelnię wrzuciłam marchew wraz z imbirem, lekko podsmażyłam, po czym podlałam wodą i ok. 15 minut dusiłam. Po tym czasie dodałam mięso i dalej dusiłam ok. 10 minut do odparowania płynu. Wrzuciłam ugotowaną fasolkę oraz wlałam sos, wymieszałam i chwilkę potrzymałam na ogniu. Podałam z sypkim ryżem.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...