4 marca 2012

Owsiany omlet z czerwoną cebulką

To mój pierwszy omlet z płatkami owsianymi na słono :) Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie jego smak.
Miałam w domu tylko czerwoną cebulę, która świetnie się sprawdziła w tym zestawie, a czosnek nadał lekkiej ostrości.


 Składniki:
3 jajka
3 łaskie łyżki błyskawicznych płatków owsianych
1 mała czerwona cebula
ząbek czosnku
odrobina szczypiorku
sol i pieprz do smaku

Jajka wbiłam na głęboki talerz i roztrzepałam widelcem, wsypałam łatki owsiane i dalej dokładnie wymieszałam. Wrzuciłam do masy jajecznej drobno pokrojoną cebulkę ze szczypiorkiem oraz czosnek, doprawiłam do smaku. Masę przelałam na patelnię na rozgrzaną oliwę z odrobiną masła. Omlet smażyłam kilka minut na bardzo wolnym gazie, następnie przełożyłam na drugą stronę i jeszcze chwilę smażyłam.
Obłędny smak! Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...