28 kwietnia 2012

Krem marchewkowo-buraczkowy z pomidorem

Pyszna i kusząca kolorem zupa :) Z połączenia marchewki, buraczków i pomidorów musiało wyjść pysznie!


Składniki:
5 marchewek
3 buraki
pół pora
1 pomidor
2 łyżki koncentratu pomidorowego
łyżka suszonych warzyw
sól, pieprz
łyżka oliwy

Na rozgrzaną oliwę wrzuciłam do garnka pokrojone w plasterki marchewki, po chwili dodałam pokrojonego również w plastry pora oraz buraki pokrojone w kostkę. Pomidora sparzyłam, rozdrobniłam na małe kawałki i dodałam do warzyw. Kilka minut poddusiłam warzywa, następnie zalałam 1,5 litra wrzącej wody, wsypałam suszone warzywa, pół łyżeczki soli i gotowałam ok 20 minut. Pod koniec gotowania dodałam koncentrat oraz doprawiłam. Zupę zmiksowałam.
Polecam!

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...