18 listopada 2012

Kasza gryczana orientalnie

Robiąc ten posiłek, kompletnie nie wiedziałam czego się spodziewać. Czy kasza gryczana pasuje do warzyw po chińsku? Kasza i sos sojowy? Jakoś kasza gryczana zawsze była dla mnie taka polska...
Okazało się przepysznie! Naprawdę polecam.


Składniki:
200 g kaszy gryczanej ugotowanej na sypko
pół opakowania mrożonej mieszanki chińskiej
1 czerwona papryka
pół czerwonej papryczki chili
2 łyżki sosu sojowego
4 łyżki sosu słodkiego chili do dań orientalnych
szczypiorek
olej sezamowy

Na głęboką patelnię wlałam 2 łyżki oleju sezamowego i wrzuciłam mieszankę chińską. Po kilku chwilach dorzuciłam pokrojona w paski paprykę oraz chili. Smażyłam aż warzywa stały się miękkie, w międzyczasie podlałam je łyżką wody. Doprawiłam sosem sojowym, odrobiną soli i pieprzu. Na końcu wymieszałam z sosem chili.
Podałam na ugotowanej kaszy i posypałam drobno posiekanym szczypiorkiem. Polecam też wrzucić kaszę do warzyw i wszystko razem wymieszać, cudnie przechodzi sosem i warzywami.
Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...