24 listopada 2012

Jogurtowy placek z jagodami

Prosty, zdrowy i smaczny placek. Bez cukru. Dla słodkiego smaku użyłam banany i stewię.


Składniki:
2 szklanki mąki
pół szklanki oleju
szklanka jogurtu naturalnego bez cukru
8 rozkruszonych tabletek stewii
półtora banana
1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
2 jajka
1 łyżeczka cukru waniliowego
15 dag jagód 

Do miski wsypałam mąkę i wymieszałam ją ze stewią, cukrem waniliowym i proszkiem do pieczenia. Wbiłam jajka, dodałam jogurt i olej. Wszystko wymieszałam i na sam koniec dodałam rozdrobnionego banana. Wymieszałam i przełożyłam ciasto do silikonowej keksówki. Posypałam lekko rozmrożonymi jagodami i wstawiłam do nagrzanego piekarnika. Piekłam ok 1 godziny w 160 stopniach.
Po upieczeniu można posypać pudrem, ale ciasto jest wystarczająco słodkie, nawet dla tych, którzy lubią słodzone cukrem wypieki.
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...