14 października 2012

Azjatycka zupa porowa

Zupa powstała przypadkiem, z tego, co akurat miałam w domu. Przeszła moje oczekiwania smakowe :) Łatwa i szybka w przygotowaniu, z orientalnym akcentem, czyli to co lubię najbardziej :)


Składniki:
pojedyncza pierś z kurczaka
dwa pory
czerwona papryczka peperoni
2 ząbki czosnku
sok z połówki limonki
2 łyżki jasnego sosu sojowego
1,5 litra bulionu 
100 g makaronu ryżowego nitki
łyżka masła


Na roztopione w garnku masło wrzuciłam pokrojone na półtalarki pory i chwilę podsmażyłam. Dodałam drobno pokrojoną pierś i kilka minut całość dusiłam, w międzyczasie wycisnęłam czosnek oraz dodałam pokrojoną w malutką kosteczkę peperoni. Zalałam bulionem i gotowałam ok. 10 minut. W czasie gotowania doprawiłam sosem sojowym oraz sokiem z limonki i odrobiną pieprzu.
Makaron przygotowałam wg opakowania. W miseczkach umieściłam makaron, zalałam zupą oraz posypałam natką.
Polecam!

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...